Zrealizowaliśmy tysiące modyfikacji – tutaj pokazujemy konkretne przykłady. Chiptuning, naprawa AdBlue, programowa naprawa DPF – każda realizacja to inne wyzwanie i wymierne efekty.
Rok produkcji: 2022 Silnik: 2.0 TDI (Mild Hybrid) Przebieg: 18 000 km
Problem / oczekiwania klienta:
› Więcej mocy i momentu obrotowego
› Zwiększona elastyczność silnika
› Płynniejsza jazda bez strat na komforcie
Zakres wykonanych prac:
» Modyfikacja mapy sterownika silnika » Optymalizacja parametrów paliwa i doładowania » Usunięcie fabrycznych ograniczeń momentu obrotowego
0
%
przyrost mocy:
0
%
przyrost momentu obrotowego:
0
%
wzrost maks. prędkości:
0
%
przyrost mocy:
0
%
przyrost momentu obrotowego:
0
%
wzrost maks. prędkości:
REALIZACJA II
Audi Q3 – Chiptuning
(po nieudanym PowerBoxie w innym serwisie)
Rok produkcji: 2020 Silnik: 1.5 TSI Przebieg: 75000
Problem / oczekiwania klienta:
› Tryb Race: +7 HP, 0 NM
› Tryb Sport: 0 HP, 0 NM
› Tryb Eco: 0 HP, +10 NM
Zakres wykonanych prac:
» Usunięcie PowerBoxa » Indywidualne strojenie sterownika silnika » Optymalizacja parametrów mocy i momentu
0
%
przyrost mocy:
0
%
przyrost momentu obrotowego:
0
%
wzrost maks. prędkości:
0
%
przyrost mocy:
0
%
przyrost momentu obrotowego:
0
%
wzrost maks. prędkości:
REALIZACJA III
Mercedes S – Naprawa AdBlue
Rok produkcji: 2019 Silnik: 350CDI Przebieg: XX
Problem / oczekiwania klienta:
› Silnik stracił moc
› Auto nie odpalało (blokada systemu)
Zakres wykonanych prac:
» Diagnostyka sterownika i blokady systemu » Wyłączenie systemu AdBlue i usunięcie błędów » Przywrócenie pełnej mocy i sprawności silnika
0
usuniętych kodów DTC
0
km większego zasięgu:
0
%
przywrócone mniejsze zużycia paliwa:
0
usuniętych kodów DTC
0
%
redukcja zużycia AdBlue o:
–
0
%
przywrócone mniejsze zużycia paliwa:
REALIZACJA IV
Porsche Cayenne - usunięcie problemów z DPF
Rok produkcji: 2013 Silnik:3.0 Tdi Przebieg:287000
Problem / oczekiwania klienta:
› Tryb awaryjny unieruchomił auto › Spadek mocy, problemy z dynamiką › Właściciel chciał trwałego rozwiązania problemu
Zakres wykonanych prac:
» Diagnostyka systemu DPF i dolotu powietrza » Usunięcie nagromadzonego nagaru w układzie dolotowym » Optymalizacja pracy silnika po oczyszczeniu systemu